sobota, 9 marca 2013

dreams come true

Tak jak obiecałam ostatnio dziś napiszę trochę o tym jak moje marzenia zaczęły się spełniać :) Jeśli już od jakiegoś czasu obserwujecie tego bloga pewnie wiecie, że muzyka i śpiew to moja miłość. Los chciał, że ta oto moja miłość zajęła teraz w moim życiu bardzo ważne i istotne miejsce. W moim mieście powstał projekt KONTRA-TAKT, który ma opierać się na podobnych zasadach jak Bitwa na głosy. Spośród wszystkich szkół ponadgimnazjalnych wybrano dwie, w tym moje liceum. Każda szkoła ma swój 8-osobowy zespół, który będzie brał udział w warsztatach wokalnych, tanecznych, zajęciach z naszymi trenerami, później w próbach generalnych przed finalnym występem. 7 marca mieliśmy okazję wziąć udział w pierwszych warsztatach - integracyjnych, na których obecne były obydwie szkoły :) Kolejne warsztaty, tym razem wokalne już w poniedziałek :) Patronat nad tym projektem objęła nasza miejscowa telewizja i za każdym razem nagrywają relację. Dziś zobaczycie kilka zdjęć, które pochodzą ze strony naszych przeciwników, czyli XVI LO i owe filmiki.
Jak zobaczycie atmosfera była bardzo fajna, wydaje mi się, że polubiliśmy się, nie będzie między nami takiej strasznej rywalizacji, oswoiliśmy się również z obecnością na scenie, ze spontanicznym reagowaniem, okazywaniem nieraz skrajnych uczuć, które bardzo ze sobą kontrastują. Miłego oglądania :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz