sobota, 29 marca 2014

Dzisiejsza stylizacja utrzymana jest w stonowanych kolorach, jednak nie są one nudne i współgrają ze sobą. Powiem szczerze, że jestem zadowolona zarówno z efektu zdjęć jak i z  wyglądu skomponowanego przeze mnie zestawu. Narzutka/sweterek który wybrałam z daleka nieco przypomina marynarkę. Postanowiłam połączyć ją z klasyczną i ponadczasową białą koszulką, którą udało mi się zdobyć ostatnio w sh z czarnymi spodniami, które lekko przypominają imitację skóry. By całe połączenie nie wydało się zbyt eleganckie przełamałam je czarnymi trampkami, a dodany srebrny łańcuch wprowadził odrobinę ekstrawagancji. 
Zapraszam również na bloga mojej kuzynki, która jest również moim fotografem KLIK


koszulka - topshop (sh) | narzutka - sh | spodnie, torebka - prywatny sklep | okulary - carrefour | 
łańcuch - iloko | trampki - sellyo


4 komentarze: