sobota, 6 września 2014

NOWY POCZĄTEK?


Bardzo długo zastanawiałam się czy powrócić na bloga, do dodawania zdjęć, postów, nieco wciągnął mnie "jutubowy" świat. Dobra nie oszukujmy się, wciągnął mnie baardzo. Myślałam nawet o nagrywaniu filmików, ale obecny brak odpowiedniego sprzętu mnie do tego zniechęcił.
Odwiedzając dzisiaj tego bloga, tak naprawdę z nudów zobaczyłam, że jednak ktoś mnie tutaj odwiedza, więc tym bardziej się cieszę. 
Pozmieniało się u mnie mnóstwo rzeczy, oczywiście na lepsze, mam nadzieję, że będziecie mnie tutaj chętnie i licznie odwiedzać, że spoglądanie na moje produkowanie się tutaj będzie dla Was tak przyjemne jak pisanie tutaj dla mnie :) 
Jeśli chodzi o posty jakie tu zobaczycie będą to stylizacje, moje zdobycze, sport oraz "ulepszanie" i poprawianie mojej sylwetki oraz wszystko to co w danym momencie mojego życia mnie zainteresuje. 
Wkrótce nowy post, zdjęcia, informacje, inspiracje..





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz