niedziela, 26 czerwca 2011

Wakacjeee

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie. Na blogu była mała przerwa, aczkolwiek wróciłam. Dwa razy pisałam posty, ale jeden nie chciał się opublikować, w drugim nie dodawały się zdjęcia, także wróciłam dzisiaj.
Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze, a nawet jeśli nie to i tak posta dodam :))
Zastanawiałam się ostatnio czy nie zacząć może nagrywać filmików, jednak narazie pozostanę przy blogowaniu. W poniedziałek na zakończenu na Marcince było bardzo sympatycznie. Wszyscy tańczyli i byliśmy jak jedna, wielka rodzina. W sumie teraz już zawsze tak będzie, a przynajmniej część naszej klasy tak się będzie zachowywać :)) Teraz kilka zdj. z poniedziałku:



We wtorek było rozdanie świadectw. Najpierw normalnie szkoła, aczkolwiek był totalny luz. Robiliśmy co chcieliśmy :) Później o 16 było zakończenie oficjalne i wtedy popłynęły łzy ... rzeki łez ...
Wiem jednak, że z osobami, na których mi najbardziej zależy będę jeszcze bardzo długo utrzymywać kontakt :) KOCHAM ICH! Tak jak jeszcze żadnych znajomych nie kochałam.
Teraz kilka zdj. z wtorku, nie tyle mojego ubioru, co upominków jakie dostałam :)






Tak .... Chciałoby się zaśpiewać "To już jest koniec" ale nie zaśpiewam tak. To nie jest koniec. To dopiero początek znajomości na całe życie ... :)
W środę już nie szliśmy do szkoły(klasa III Gim.) ;D Mogłam się więc spotkać z przyjaciółkami. W piątek była impreza u kolegi z klasy, wróciłam do domu około 11 w sobotę i o 17:00 jechałam do cioci na grilla. Wróciłam do domu po 22 i dzisiaj(niedziela) musiałam wstać o 8 :(( Jutro jadę gdzieś na jakąś wycieczkę, we wtorek basen ... i już szykują się kolejne imprezy ;)) Już nie mogę się doczekać :)
Dzisiaj zrobiłam sobie listę co chcę zrobić, zmienić w sobie przez wakacje. Lista jest u mnie w portfelu, tak żebym ją zawsze widziała i mam nadzieję, że uda mi się zrobić to co sobie zaplanowałam.
Na dzisiaj to już wszystko. Do następnego razu.
Buźka :*!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz