niedziela, 26 maja 2013

a lot of things to do

Mam teraz mnóstwo rzeczy do zrobienia .. :/ głównie masa nauki! Misja na teraz: wytrzymać do środy i wolne :) ^^ a później ostatnia prosta i wolne :) Nie zdaję sobie sprawy z tego jak szybko mija czas. Dopiero zaczynaliśmy rok szkolny, a teraz już go prawie kończymy, jestem pełnoletnia, mam wspaniałego chłopaka <3 ! Postaram się zajrzeć tutaj jeszcze przed wolnym, ale nie wiem jak będzie z czasem. Żeby się usprawiedliwić zobaczcie tylko część tego, czego muszę się nauczyć. 




Nie wiem czy widzicie, ale mam nowy kolor włosów ;d ^^ nałożyłam taką farbę jak ostatnio i jestem mega zadowolona z efektu :) Może napiszę coś więcej innym razem. Muszę jeszcze zobaczyć czy robiłam zdj farby, bo niestety już wszystko zostało zniszczone. 
Na koniec mam jeszcze do Was pytanie. Która koszulka według Was jest najładniejsza, pasująca do tegorocznych trendów, najbardziej nadająca się zarówno na plażę jak i na luźniejszy wypad na miasto? Ja sama nie mogę się zdecydować, a znalazłam takie cuda dzisiaj w Stradivarious'ie :) ^^ Top pomińcie. Jest on zestawiony dlatego, że jego chyba też kupię, ponieważ będzie fajną bazą pod koszulkę, jednak ma on bardziej "oczojebny" kolor niż na zdjęciu :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz