wtorek, 13 października 2015

małe zakupy plus opinie


Jako że jakiś czas temu zawitała do nas jesień, a z zasadzie u mnie już rozpoczęła się zima o.O stwierdziłam, że chciałabym sprawić sobie przyjemność i zamówić jakieś kosmetyki w bardziej stonowanych, jesiennych kolorach i tak wybór padł na Golden Rose. 
Nasłuchałam się już dużo na ich temat i teraz sama zapragnęłam mieć coś z ich kolekcji. 

Zamówienie złożyłam przez ich stronę internetową.O ile zebranie i zapakowanie mojego zamówienia nie trwało szczególnie długo to dostarczenie przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej zajęło prawie 5 dni, ale przejdźmy do zamówienia :) 



Wybrałam: 

  • ciemny, bordowy lakier do paznokci, przechodzący w brąz, numer 30. W bardzo dobrym stanie utrzymał się na moich paznokciach przez 2 dni, trzeciego zaczęły pokazywać się większe odpryski, natomiast na moich paznokciach 2 dni bardzo dobrze wyglądającego lakieru to dużo. Jego krycie jest dość dobre, natomiast jeśli chcemy uzyskać dobrze pokryte paznokcie polecam nakładać dwie cienkie warstwy i powinno być OK :)   Cena: 6,90 zł 

  • pomadkę do ust z serii Velvet Matte w odcieniu 02. Nie trzeba jej specjalnie przedstawiać osobom, które z internetem mają dużo wspólnego gdyż jest ona sławna zarówno na blogach jak i na youtube. Jest w dość neutralnym odcieniu więc idealnie pasuje na jesień, jest to taki trochę lepszy kolor naszych, a przynajmniej moich ust :) Produkt "wżera się" w usta przed co pomadka ma być długotrwała. Na moich ustach wytrzymuje max 3 godziny ale chyba taki urok moich ust że każdy produkt bardzo szybko z nich schodzi. Delikatnie przesusza usta, ale może być to też wina zimna panującego za oknem.   Cena: 11,90 zł 

  • kredkę do brwi z Classics w kolorze 402. To co najbardziej mnie cieszy to fakt iż jej kolor nie wpada w rudy :) Dodatkowo zatyczka wyposażona jest w szczoteczkę do brwi więc mamy cały zestaw potrzebny do ogarnięcia brwi w jednym produkcie. Produkt pozostaje tam gdzie ma być, nie znika po kilku godzinach w niewyjaśnionych okolicznościach więc za takie pieniądze tylko brać i kupować :)   Cena: 6,90 zł 




3 komentarze: