wtorek, 31 maja 2011

Ufff ... jak gorąco

Co tam u Was ?? U mnie wszystko bardzo dobrze :) Prezentacja oddana :) Nie wiem jaka pogoda jest u Was, ale u mnie jest straaasznie gorąco. W pewnych momentach jest to już uciążliwe, ale przecież nic nie możemy zrobić ... W każdym bądź razie wolę, żeby było ciepło, niż jakby miał padać deszcz. Dzisiaj zdj. mojej fryzury, którą zrobiły mi dziewczyny, gdyż było okropnie gorąco, a mądra Karolinka poszła do szkoły w rozpuszczonych włosach ...

Jutro Dzień Dziecka :D^^ Mam 16 lat, ale i tak momentami czuję się jak dziecko. Jak to stwierdził mój kolega ... "Dorośli będziemy w wieku 18 lat. Teraz zasługujemy jeszcze na prezenty" :D
Właśnie zastanawiam się w co się jutro ubrać, gdyż wybieram się na miasto ..
Może dodam jutro zdj. co wybrałam. Z powodu ładnej pogody zaczęło mi odbijać i postanowiłam, że zrobię sobie make-up, taki troszkę inny niż zawsze.
Chciałam dodać filmik, który nagrałam. Opowiadam tam czego użyłam itp. aczkolwiek jest prawdopodobnie w złym formacie, bo nie chce się odtworzyć jak dodaje na bloga. Tak więc poniżej zdjęcie.

Może nie widać tu wszystkiego więc napiszę tylko, że na twarzy mam troszkę pudru w kamieniu, na powieki najpierw nałożyłam troszkę jasno-różowego cienia, a później dałam cień ciemno-różowy. Zrobiłam czarną kreskę eyelinerem i nałożyłam tusz do rzęs. Usta posmarowałam błyszczykiem. To tyle. Jest to i tak bogaty makijaż w stosunku do tego, który mam iedy idę do szkoły. Rano daję tylko troszkę pudru w kamieniu, na rzęsy nakładam tusz i ewentualnie błyszczyk i to tyle ...
Myślę, a właściwie mam nadzieję, że jutro też napiszę :)
Mam ochotę nagrać dla Was jakiś filmik, ale z moim głosem nie jest najlepiej... :/
Na dziś to tyle ...
Do jutra !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz